Subject: Tanneritsu ja Viidika
From: "Marge Siimer" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 14:44:06 +0200

Meie 6.1-5/39949-2

Tere

AS  ROGER PUIT (registrikood 10106076) esitas taotluse olemasoleva
maaparandussüsteemi arvele võtmiseks Pärnumaal Tori valla Aesoo külas
Tanneritsu 80802:002:0011 ning Viidika 80802:002:0022 ja 80802:002:00223
katastriüksustel. Kraavid koonduvad ja kulgevad kahes kohas truubiga 19252
Kaansoo-Tori tee 80802:002:0031 alt Navesti jõe suunas.

PTA on teinud kohapealse ülevaatuse 16.10.2024 ja tuvastanud, et  MPS
vastab MaaParS §99  lõikes 2 nimetatud seisukorrale, süsteemi saaks kanda
maaparandussüsteemide registrisse ja anda kasutusloa.

Palume Transpordiameti tingimusi või arvamust.

Lisan selgitava skeemi.

Lugupidamisega

Marge Siimer

peaspetsialist

PTA Lääne regioon

Pärnu esindus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.